сторінка педагога-організатора

 Складаємо плани роботи педагога-організатора ЗРАЗКИ

ПАМ'ЯТКА
1.     Педагог-організатор планує і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю в освітніх установах, за місцем проживання.
2.     Вивчає індивідуальні особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.
3.     Спільно з педагогічними колективами,  колективами установ культури, мистецтв, спортивними товариствами, творчими спілками, громадськими об’єднаннями, сім’єю розвиває мережу гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами. Залучає до роботи з ними кваліфікованих спеціалістів, працівників науки, культури, мистецтва, спортсменів, тренерів, студентів, батьків.
4.     Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно-занедбаними дітьми, підлітками.
5.     Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
6.     Бере участь у організації літнього відпочинку і оздоровленні учнів, вихованців в освітніх установах, за місцем проживання.
7.     Настановленням та особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, гуманізму, доброти, працелюбства, інших доброчинностей.
8.     Готує дітей, підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, злагоди та миру між усіма нарадами, етнічними, національними, релілігійними групами.
9.     Додержується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психологічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.
10.           Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР:
-         повинен вміти ефективно застосовувати професійні знання в практичній педагогічній діяльності;
-         повинен мати ціннісні орієнтації, спрямовані на всебічний розвиток.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар